Başından beri düşük riski bitmeyen kanamalar derken aylarca bikini bölgesini alamadım,bir kere jiletle alayım dedim,alerji yaptı,makasla kısalttım,en son onuda yapamadım çünkü görmek ve eğilmek mümkün değildi,34. Haftanın ilk günü ağda yaptırdım,hamilelikte enfeksiyon vs riski var diye kendime ağda makinası ve ağda almıştım,kuaförümde saolsun düşük riski vs bildiği için eve geldi,üstümden yük kalktı,35. Haftaya girdim,şimdi 38 de olursa tarih belli olursa 2 gün önce yine bir daha çağırırım,lazer olduğum için daha önce %30 u kalmıştı,öncesinde hep bir korku,düşüğü tetikler,ağrıya dayanamam diye açıkçası pudra döktü hiç hissetmedim bile hemde aylarca almadığım halde…