Ftmanur123 evet ama varmıs gıbı düşünün cunku yasamıyor olsa hemen belirti veriyor rahim asla kusurlu vb seyı ıcınde tutmuyor hemen kendını temızlemeye calısıyor oyuzden serın kalın burada cok duyuyorum 5kere beta kanı verenler 4kez kalp atısı ıcın gıdenler ve seferler cogaldıkca panıklıyolar neden gorunmuyor neden duyulmuyor dıye bosa stres tek hataları cok erken gıdıyorlar