ilkanneyim06 merhabalar, hiç korkmayın ağrı hissetmiyorsunuz. Emin olun bundan ne iğne ağrısı ne başka bişey ağrısı. Yürümeye kalktiginda pes etme 2 dk bile olsa yürü otur biraz tekrar kalk 5 dk yuru bu şekilde aciliyorsun biraz ben yatmadım oturdum ara verirken kalkması daha kolay geliyo oturursan. yürümek çok faydalı bu konuda. Sürekli önüne bak yürürken basın donebilir yoksa. Göbek kaliyo evet ama bu sonraki düşüneceğin şey sporla gidecek emin ol🙂 sakın korkma bebeğine kendine dua et bol bol korkulacak bişey değil Allah gücü veriyor emin ol 🫶