GizemC Deletedmom434 sanırım anlatamadım sonucumu aldım diyince yani kan testi sonucumu online sistemden aldım ve yazan deger onlardı şüphe duyacak bir durum yok sonucta bilgim olsa buraya yazıpta sormazdım çıkışmanıza gerekyok hemşire olabilirsiniz bilgniz olabilir ama ben bilmiyorum
Deletedmom434 GizemC bende size tam 2 defa dedim ki internette olan sonuçların bir anlamı yok,hastaneden aldığınız raporda yazar ama anlaşamadık.. sevgiler hayırlı akşamlar
GizemC Deletedmom434 anladım bu şekilde oldugunu zaten bendeki sonuc böyle degil doktorla görüşmedigim icin o vericek ozaman bu belgeyi
Deletedmom434 GizemC size sanırım 2 hafta sonra alın demişler laboratuardan sonucunuzu alıp doktorunuza göstereceksiniz😊🌸