Ebru-EY öncelikle gözün aydın bebeğine kavuştun 🥰 bende 34+5 haftalığım doktorum sezaryan istersem ocağın 5 inde alabilceğini söyledi ama çok kararsızım normal isterken birden sezaryana aklım kaymıyo değil,sorularım sana çok kanaman oldumu,dikiş yerin büyükmü çok belllimi,dikişlerinde hala acı varmı varsada çokmu,birde vücutta gaz oluyomuş sanırım o oldumu.Çok soru oldu ama umarım cevaplarsın 😃