minikoom Hüseyin kılıç benim istanbuldan hocamdı. 1 ameliyatıma girdi bide kürtajla sonlanan gebeliğimde baştan sona yanımdaydı. Doktordan önce abilik görevinde bence. Ve bu hastaları için bizler için çok iyi bişey. Ben hala istanbuldayım o Adana’da.. Şu anda hamileyim eğer denk gelebilirsek doğumuma kendisinin girmesini istiyorum inşAllah. Kendisi hem çok iyi bir doktordur hemde açık açık herşeyi sorabilirsin eminim ki pişman olmayacaksın❤️