Canım ben hasan ipek e gittim hiç memnun kalmadım herkes çok övmüştü o yüzden gittim benim hep karnımda oluyordu hep 8- 9 haftalikken 4 kez düşük yaptım bunu sonucu hasan ipek e gittim çünkü herkes çok iyi olduğunu söyledi bende gittim çok kötü davrandı bana eşimin yanında direk tüp bebek yaptır sürekli böyle düşük mü yapacaksın senin kocan herzaman baba olabilir herkesten baba olabilir ama sen anne olamazsın dedi çok zoruma gitmişti. Birdahada adım atmadım ona. Sonrasında Allaha şükür tekrar hamile kaldım ve yavrumu çok şükür kucağıma aldım.