ms_annisko AycanFb bazen ben de diyorum ya erkek gelirse diye doktorun bir öyle bir böyle demesi psikolojimi bozdu, artık pembe pembe giyer diyorum sizinki de öyle olur 😂
AycanFb ms_annisko Bende öyle diyorum madem gösterseymiş kendini tam bi şekilde canım Allah Allah😀😀😀 Sadece pembe olsa iyi dantelli falanda giyecek 😆😆😆😆
ms_annisko AycanFb benim de çilekli nakışlı falan insan da özeniyor kız elbisesi alırken süslü olanları seçiyor 😂 Allah hayırla kucağımıza alıp giydirmeyi nasip etsin ❤️
AycanFb ms_annisko Amin kuzum inşAllah❤️ 2 hafta sonra artık tamamen öğrenirim ne olduğunu detaylıda😀