Begumd Songulars13 yok canım bodrumda yaşıyorum devlet hastahanesi pek iyi değil Acıbadem hastahanesi özele gidiyorum
ms_annisko AycanFb ben de emin olmak için renkli ultrasonu beklemiştim 😊 öncesinde gittiğim doktor da söyledi ama bir ara erkek dedi bir ara kız ben de renkli bekledim orda da kız deyince inandım artık 😂
AycanFb ms_annisko Ayyy erkek derse yandım, ben dayanamayıp alışveriş yaptım bu kasım indirimleri varken hazır🤭
[silindi] 1anne2bebek__ canım bir şey sorabilir miyim, ben bu ağrıdan dolayı şuan için sıcak su torbası koydum karnıma ama tehlikeliymiş Yaklaşık 40 dk bekletmişimdir 🥺 sence bir şey olmuş mudur
1anne2bebek__ [silindi] emin değilim ama sanmıyorum bişey olduğunu. Sen tutma daha fazla. Ne olur ne olmaz. Kaç haftalık gebesin
[silindi] 1anne2bebek__ yok ben anneme söylemiştim karın ağrımdan dolayı karnıma sıcak su koydum diye, 40 dakika sonra hemen bırak onu tehlikeli dedi bıraktım, internetten baktım gerçekten de öyle, korkuttu beni 🥺 11+4 haftamdayım
1anne2bebek__ [silindi] bebek daha kasıklarında aşağıda kuzum. Sen karnına tutmuşsun bişey olmaz korkma
ms_annisko AycanFb bazen ben de diyorum ya erkek gelirse diye doktorun bir öyle bir böyle demesi psikolojimi bozdu, artık pembe pembe giyer diyorum sizinki de öyle olur 😂
1anne2bebek__ [silindi] 3-4aydan sonra bebek yukarı doğru çıkmaya başlıyor şu an daha kasıklarında minnoşun. Korkma annesi iyidir bebeğin.😍🤲