Kızlar hangi şehirde yaşıyorsunuz fiyatlar ne durum da acaba ? Ben Liv hospitala gidiyordum şuan muane ücreti 515 TL doğum ücreti ise 8 binmiş bizi aştığı için bossan hospitala gitmek istedim muane ücreti 420 doğum sezeryan ücreti ise 4200 TL sizce nasıl muanesi çok fazla geliyor bana ama şuan artık uygun hastane de imkansiz olanlar da devletlerden farksız devlette insanı azarladıkları gibi orada da çok fazla azarlama var tabi her şehirin devlet hastanesi farklıdır 🤷🏻♀️