Sumeyye_topal Zynpmeva hayır gitmedim çünkü sıklaşmadı zaten benim bu ara haftalık agrılarım oluyor erlere yatıcak derecede kasılıyorum bazı günler saatler sonra geçiyor ama yalancı sancılar işte nişanım ve suyum gelmediği sürece gitme taraftarı deilim sadece kontrollerime gidiyorum bu egzersizi yapmaya devam edicem insaAllah işe yarar çünkü kasılmalarım çok oluyor ama ne açılma var ne nst de sancı
Zynpmeva Sumeyye_topal benim ilk bebeğimde de ara ara dayanabileceğim sancılarım oluyordu kontrole gittiğim de 3 cm ile yatışım yapıldı, suyumu onlar patlattı. Her zaman o hikayeler olmuyor bazen 😂
girl_boy_annesi Zynpmeva inşallah 39. Haftaya kadar gelirler ya sonra sıkıntı oluyor yok suni sancı yok suyu bitmek üzere falan
Sumeyye_topal Zynpmeva ahh keşke öyle bişey olsa benimde ilk gebeligim perşembe günü tekrar kontrolum var ve o zaman 38 + 5 olucam olmadan dogursam keşke
Didemesut emirtosveannesi bende yapamıyorum hatta çömelince ayaklarını tam basıyırlar ben parmak ucunda basıyom
Ozlmipek Didemesut ben dün ilk defa açıp yaptım videoyu . Evet tam basabiliyorum 🤭 38+4 . Bugün yatarken tekrar yapıcam umarım işe yararda 🤦♀️
Tugcelb Didemesut ben 32+5 im bu hareketleri zaten düzenli egzersiz programımda ara ara uyguluyorum gayette rahat yapabiliyorum. O bence kasların açılmasıyla alışmış olmasıyla alakası var. Bu hareketler vücudu pelvik kasını esneterek doğuma hazırlıyormuş bir uzmandan duymuştum
Yagmur981 Bende 37+4 um bı 4 5 gündür bende yapıyorum yaptiktan sonra ağrı oluyor kasılma oluyor ama sonra geçiyor 2. Gebeliğim benimde
mavininhertonuu Bende bugün yaptım ama sancıdan çok hamlama ağrısı yürüyemiyorum resmen 😂😂 ama bidaha yapıcam yine, sabah yapmıştım sabah akşam yaparım muhtemelen 37+3
Tugcelb Didemesut 37 38 haftalardan sonra egzersize başlayıp normal doğum yapanları da okudum gebeliğin başından beri spor yapıp sezeryan olanı da okudum. Bene bizim miniklerin canı ne isterse o şekil olacak gibi😂😂 inşallah hepimiz kolayca istediğimiz şekilde doğurabiliriz. Bende 35.haftadan sonra hurma çay hareketlerw başlıcam bizimki 2-3 hafta ileriden gidiyor