milatlas13 guzelanne01_ ay valla benimkinde kız cıktı,cin takvimi Rus takvimi hep kız gösteriyodu. ama oğlum olcak🧡
guzelanne01_ Bebekliannee bende 10 haftalığım yarın kontrolüm ama 12 haftalıkke gidesim var kararsızımda 🤷🏻♀️
Bebekliannee guzelanne01_ cinsiyet için mi 12 de gitmek istiyorsun. Yanilabilir 10 . Haftanizda gidin birde 14.haftada bence
guzelanne01_ adenimm_ minder altına Sizden gizli bıçak ve makas koyuyorlar sizde hangisine oturursanız cinsiyet o oluyor
guzelanne01_ Bebekliannee yok canım genel kontrole ve ikili test için 12 de gitmeyi düşünüyorum kızımdada 14 haftamda cinsiyet söylenmişti
Maysaamoms5 guzelanne01_ anladım canım sağlıklı olsunlarda kız erkek farketmiyor ♥️ benim doktor da 12 haftada tahmın yaptı ama eşya alma demişti netleşince artık dayanamadım 😬
guzelanne01_ Maysaamoms5 rabbim hayırlı sağlıklı doğmasını nasip etsin ben kızıma a dan zye herşeyini fazlasıyla aldım ortak renk aldım hiç birinide vermedim eşya derdim kalmadı🙈Odasına kadar sakladım kızımın yeşil almıştım hatta🙈
Maysaamoms5 guzelanne01_ amin kuzum inşallah , en iyisini yapmışsın vallah ikinci çocuk olunca gayette iyi oluyor bende saklıcam rabbim nasip ederse erkek olursa ikinci işler değişirde kız olursa avantajlı 🥰😬 ben hep kıyafet pembiş almışım 😬
guzelanne01_ Maysaamoms5 Ben ortak renk aldım hemen yaprım diyede düşündüm bide ama kızım sağolasun 12 yaşında 10 çoçuk annesi hissi verdi bana🤣
Nurrrr90 guzelanne01_ ay keşke ama 2li testtw doktor erkeğe benzetti ama kesinlikle emin değilim tekrar bakıcam hatta söylemeyin kimseye dedi nasip kısmet artık benım oğlumda 12 yaşında canım bu ikinci bebeişimizi cok bekledik sağlıklı olsunda inşşş