Mustafayigitvebeytugannesi guzelanne01_ benim ikinci oğlumda doğru çıkmıştı ama gelinimize kız çıktı oglu oldu
Maysaamoms5 guzelanne01_ bana kaynanam yaptı bakalım doğru çıkacak mı dedi makasa oturmuştum 😬 kızım oluyor 🌸
milatlas13 guzelanne01_ ay valla benimkinde kız cıktı,cin takvimi Rus takvimi hep kız gösteriyodu. ama oğlum olcak🧡
guzelanne01_ Mustafayigitvebeytugannesi zaten sanırsam bu testlerin doğruluk oranı %50 🙈Bizde kime yaptıysak doğru çıktı Bende kızımda yapmamıştım ama Şimdi hamileyim yapasım geldi hatta kızıma yaptırdım Bıcağa oturdum🙈
Mustafayigitvebeytugannesi guzelanne01_ benim üçüncü gebelik sadece bu testi yapmadım diğer testlerin hepsini yapttim kiz gosteriyo.
guzelanne01_ Mustafayigitvebeytugannesi diğerleri ne ki canım🙈Cin takvimine baktım bide ben ordada erkek gösteriyor
Mustafayigitvebeytugannesi guzelanne01_ çin takvimi Rus takvimi yüzük testi anne ve babanın kan yenilenmesi diye bişey vardı birde.
guzelanne01_ Mustafayigitvebeytugannesi yüzüğüde yaptık ama rus takviminde kız diyor diğerleri erkek☺️ anne bbaba kanını ilk kez duydum
Maysaamoms5 guzelanne01_ amin kuzummm ♥️ bende 20+1 günlüğüm 12 haftaya geldin mi doktor tahmin yapar kuzum ♥️
guzelanne01_ Maysaamoms5 kızımda 14 haftaya kadar söylememişti doktor tahminde yapmadı🙈Şimdi ne der bilmem doktor 🙈Hayırlı sağlıklı olsun hepimizin çoçukları inşallah
Maysaamoms5 guzelanne01_ anladım canım sağlıklı olsunlarda kız erkek farketmiyor ♥️ benim doktor da 12 haftada tahmın yaptı ama eşya alma demişti netleşince artık dayanamadım 😬
slmcnm2503 Tuz testi var birde 🤭 birisi haberiniz olmadan başınıza tuz serpiyo ilk ağzınıza dokunursanız erkek burnunuza dokunursanız kız 🌸 benim doğru çıkmıştı 😝
guzelanne01_ Heyv iki minderin altına makas ve bıcak saklıyorlar siz görmeden hangisine oturursanız kız veya oğlan deniliyor bıcak erkek makas kız