minikmucizeemaak Nursaygi Kan testi sonucumda geldi çok küçük ama varmış profilimde var bakabilirmisiniz biliyorsanız❤️
Sng_snr minikmucizeemaak adet günününüz geçseydi daha net sonuç çıkardı neyse bir kaç gün sonra bir daha verirsiniz
Nursaygi minikmucizeemaak Daha çok küçük bide adet gününüz bi kaç gün geçtikten sonra kan verin o zaman daha net belli olur kaç hafta aralığında olduğu 🥰
minikmucizeemaak OnlyBaby 4 testin 4 üfe çok hafifti 2 si sonradan bariz belli etti. Kasıklarımda ağrı vardı uçuk çıkardım ve 2 gün şiddetle 20 lik diş ağrısı çektim 2 kere de miğdem ağzıma geldi
Melike_nur53 minikmucizeemaak evet canım çoook yeni daha hayırlı olsun 🥰 bende 26 değerde öğrenmiştim oğlumu
Melike_nur53 minikmucizeemaak amin canım biz yarıyı geçtik şükür 🤲🏻 30+3 olduk sizinde olsun güzel günleriniz 🥰
Melike_nur53 minikmucizeemaak bence gitme canım kese gözükmez sonra moralin bozulur adet tarihinden 1 hafta 10 gün sonra git net belli olsun bu arada da dikkat et ağır kaldırma biyere uzanma falan 🥰
minikmucizeemaak Melike_nur53 Ben 1 haftadır fitil kullanıyordum o yüzden bir sorun olmasın diye gitmek istedim aslında ama belkide gitmem
Umay255 minikmucizeemaak hayırlı olsun canım benim de renklime 4 gün varken bu şekilde öğrendim oğlumu şimdi 38+2 olduk oğlumla🥰🤲 darısı başına
Baby_loading minikmucizeemaak sizin Bat kaci? Bende dun yaptim 4 gun kala boyle cikti https://www.hizliresim.com/ttpxvxm
Cgdmustn minikmucizeemaak merhaba benimde adetim 16 sında bugün kan verdim 21,90 çıktı ama bugün lekem geldi kahverengi bi daha gelmedi
minikmucizeemaak Nursaygi Evet çok küçük onu da değerlendireceğim çok teşekkür ederim Rabbim istiyrn herkese nasip edip kavuştursun amin❤️
Aslii35 minikmucizeemaak doktora gitme bence hemen 2 hafta bekle en azından kendin gidip kan verirsin olmadı çünkü doktorda seni 2 günde bir çağırıcak
minikmucizeemaak Aslii35 Fitil kullandım geçtiğimiz hafta 1 hafta boyunca ı yüzden herhangi bir sorun olmaması için gitmek istiyorum🤲🏻