AdaKaranfili Cancan2 ahaha kocam da ikizler.oglum olursa əgər yandım valla iki erkek ikizler burcuyla😂 cinsiyeti bilmiyorum daha .
Damlasuu sipsecim Bizim doğumumuz normalde temmuz gösteriyor canım ama ikiz oldukları için herkes erken doğarlar diyor haziran annesi sayılırım galiba bende😂
queenmerve Narinsuu benimde babam ve kardeşim ikizler burcu annem öyle bir bıktı ki hep tembihlemişti sakın ikizler burcu olmasın diye ama hesaplar tutmadı hahaha