Cancan2 ilkte 28 haftalik civari annemle esimle beraber cikmistik para biriktirip gitmistim de annem bize bişey aldırmamisti nerede ise iki üç parca aldik cebimizden verip kalani benle esim sectik annem aldi bizde adettir besigi anne alir ve bohca yapip getirir ilk bebekte kayinvalide de bohca getirir kayinvalidem de yasadigi sehirden kendi alip bohca yapmıştı banada fotoları atmisti nasil bunlari aldim vs diye saolsunlar ikisi sayesinde bolca kıyafetleri olmustu tabi cevreden de gelmisti buyuklu kucuklu baya bı ihtiyaç duymamistim ikincide ilkten kalanlari giydi jatta giymedikleri de vardi kuculen oda onlarla büyüdü bu garibim ne olcak bilmiyorum 🤣 sansli mi sansiz mi gelecek bilemiyorum