Buradan okuduklarım dahilinde keseyi görmeye gitmedim.düzenli beta artışlarım vardı. Keseyi görür kalbini duyamazsam diye tereddüt ettim. Çünkü ilk çocuğum ve uzun uğraşlar sonucunda rabbim verdi. 8. haftasında gittim kalp atışını ve keseyi gördüm. Çok şükür.