Meleklerimm11 ben Pendik Medipol’ün hangi doğum doktoruyla ilgili biriyle konuşsam herkes çok memnun. Ben de gebeliğini İlknur hanımda öğrendim, doğuma da ona gideceğim inşallah. Konuşkan,güler yüzlü biri. Saadet hanım , Nergis hanım hakkında da hep aynı şeyleri duyuyorum.
Saadet hanım öğretim üyesi,o yüzden fiyat olarak 1000 TL falan daha fazla alıyorlar.