uraz_ve_annesi- öyle öyle yeni oldugu için ben ilki doğum yaptm bu bana yeter dedim ikinci olduğunda hazır değilim diye ağladım oğlum küçük dedim nasıl iki çocuğa bakarm dedm ve üstelik cocuk pek sevmeyen birydm yani bana bı tane yeter dedim hep zamanla insanın dusunceleri değişiyor bakış açısı farklı olabiliyor artık çocuk seviyorum ayrıca ben tekim kardeşim yok anne babam ben bir buçuk yasindayken ayrılmışlar benden başka cocuklari yok tabi her ikisi daha sonra evlendi çocukları oldu ama neticede öz değil birinin annesi başka birinin babası ..
Kendimden öz kardesim olmadığı için kendi cocuklarm benim gibi olmasın derdim hep çok şükür Allaha
Rabbim güç kuvvet versin bakarız elbet insan ⅗ sene zorlaniyor sonra o da büyüyüp pek bı zorlugu kalmıyor zaten .çocuk evin nesesidir Allah acılarını göstermesin hiç birimize 🌸