3babymom ekstra spiral taktır için, biraz daha rahatlar benim 4 ay oldu doğum yapalı 40tan 20 gün sonra falan regl oldum olmasam taktıracaktım hem eşim hem ben korunmuş olacaktık sürekli strese girmemek için şimdi erteledim biraz inşallah kısa zamanda taktırıcam