zeynepmom34 03rabia48 bence erken ama bende ilk gebeliğim olmasına rağmen 17. Haftada oynadı oğlum şuan tepki veriyor yediğim şeylere
mucizebebegimmm 03rabia48 ben ilk 20+3 günlükken gece 3 gibi hissettim. İlk gebeliğim. Ama öncesinde hiç bir şey hissetmedim.
SemaCaner Paradisee21 benim de arada öyle oluyor korkma uyuyor sanırım 29 haftalığız kafayı yiyorum hareket etmiyor diye çok endişe iyi değil 🤒
Maysaamoms5 aysenurratalarr sizin doğum tarihi belli mi acaba 😬 bide tatanoz aşısı oldunuz mu bide detaylıya girdiniz mi
Nzkt29 Ilk kipirtiyi 14. Haftada hissettim ilk gebeligim belki ikiz diye erken hissettim 19.haftaya kadar baloncuk gibiydi hep 19. Haftada en net tekmelerini hissetmistim 28+5 asla yerinde durmuyolar
aysenurratalarr Maysaamoms5 doğum tarihi hakkında doktor birşey demedi ama benim hesabıma göre tam 40. Haftada gelirse 30 nisan gözüküyor. Tetanoz aşısını sağlık ocağı bana bıraktı istersen 20. Haftada gel yaparız dedi gitmeyi düşünmüyorum. Detaylı ultrason içinde 21. Haftada yani birdahaki hafta randevumuz var gidicez bakalım 🐣
Maysaamoms5 aysenurratalarr aynı hemen hemen nedereyse , ben çarşamba günü olucam hem randevum var hemde aile hekimine gidip olucam canım
Gece1230 Haftada elimle hissetmeye başladım aşırı derecede hissediliyor şu an böyleyse ilerleyen haftalarda düşünemiyorum 🙈😂
Gizemgksnmz Maysaamoms5 arada hissetmediğin günler oluyor mu? Ben 2 3 gün çok net hissettim bildiğin güm güm vuruyordu ama şimdi 2 gündür tık yok bizim oğlanda sizde de oluyor mu böyle
Maysaamoms5 Gizemgksnmz oluyor kuzum ya bügün tam net hissetsem diyelim 2 gün hiç bişey hissetmiyorum normaldır heralde
Sibelalper Gizemgksnmz evet bende de var o durum suan 24 haftaya girdik bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum bende ilkte epey endiselenmistim simdi alistim artik tekmelemedigi zaman nirmal karsiliyorum artik
Gizemgksnmz Maysaamoms5 aynen benimde öyle oluyor tam acile gidecek oldum hazırlanırken vurdu napıyosun sen dedi galiba ama tedirgin oluyorum bu 4. Gebeliğim diğerlerini pıhtılaşma yüzünden kaybetmiştim. En ufak şeyde acile gider oldum bıktılar benden
Semasumeyye Asliormanci bende 16. Haftam da hissettim tatlı yedikten sonra içeride biy kayma hissiyatı Bi pıt pıt anlık dokunsal hareketler hissettim şuan 17. Haftanın içindeyim ve zaman ⏱ hissediyorum farklı Bi duygu 🥰
zeynepsnl_6 Sultanmemii henüz hareket halinde değil demekki bende hareketlerini elimde telefonla oyalanirken 25. Haftada hissetmiştim. İçinizde oynuyor resmen inş hissedersiniz en yakin zamanda o zaman demek istediğimi anlarsınız
BernaOmer 03rabia48 Merhaba öncelikle kucağınızada almayı nasip etsin 🥰 biz dört aydır istiyoruz üçüncüyü korunmayla ilgisi varmı prezervatif burda da dendi olmaz fln gibi çevrede de sekiz seneden aradan sonra rüyamda iştahlı hep.bişeyler yiyorum görüyorum ya da müjdeli haber bebek yazıyor anlamı
MinikBrokoli ☘️Yakın arkadaşlarım nasıl bir şey olduğunu anlatmışlardı, bende bir gün eşime kızıp ağlamıştım karnımı sevip hem ağlıyor hem konuşuyordum, baktım damar atması gibi bir şeyler oluyor, aşırı mutlu oldum, bu seferde mutluluktan ağladım 😂😂😂