Nurnoyan İlk hamileliğim ve 21+3 ilk hissettim çok şükür şimdi 23+1 ve gitgide şiddetleniyor bebişim erkek
Sd_gulerer88 Herkezin bunyesi algisi farkli olabilir haftalara sabitleniyor tıpta evet ama kisiye gore degisir bence
Paradisee21 Sd_gulerer88 ya benim 2 3 gündür tekme atmaya başlamıştı baya hareket ediyordu dün böyle bir durdu hiç tık yok endişelenmeye başladım bu niye hareket etmiyor diye sizce normalmi? 21 haftalığız bu arada
Elifsenayldrm Paradisee21 benim de 21 haftaylen öyle oldu hiç hareket etmedi o gün hatta sağlık ocağına gittim hemen kalp atışlarını duydum rahatladım oluyormuş arada stres yapma canım 💖
SemaCaner Paradisee21 benim de arada öyle oluyor korkma uyuyor sanırım 29 haftalığız kafayı yiyorum hareket etmiyor diye çok endişe iyi değil 🤒
Semanur-51 Paradisee21 bazen hareket etmiyor benimde aynı dinlen yat tatlı ye ozaman hareket eder endiselenmene gerek yok canım
Senel6767 03rabia48 ulk hanileligimde 16 cok yavaş birşeyler hes etmiştim bu ikincide 15 te aynı seyı hes ettim ilerideki günlerde sizde his edersenis bunun gercek olmadıgını anlayacaksiniz zaten simdi biz ne desek sana boş gelecek 🌸
Zeynepbebek23 03rabia48 ben ilk 17.18 haftada hiss etdim ama o insanın kendinden asılı bişey.Eğer zayıf biriyseniz hiss etmiş ola bilirsiniz🥰🥰tadını çıkarın çok güzel bir hiss☺️☺️
Elifsenayldrm 03rabia48 17+3 de net olarak hissetmiştim şu an 23 deyiz dışardan bile belli oluyor artık durmuyor yaramaz kızım 💖💖🥺🥺
Elifsenayldrm Sureyya1 her yerde varmı bilmiyorum ufak bi alet telsiz gibi bir uçu da ultrason başlığı gibi kalp atışlarını dinleyebiliyosun
AdinsMom 03rabia48 13 çok erken hissedilemez ya bağırsak hareketidir ya da atar damarlardan biridir ben 15de 2-3 günde bi hissetmeye başlamıştım 17+1 olduk oğluş her akşam gece yatmadan ya da yemekten sonra tekme atıyo
Liliales 03rabia48 bende de aynısı 15. Haftada oldu pantolonum biraz karnımı sıkıyordu bir de uzun süre oturunca iyice sıkışmış karnım göbek deliğinin alt kısmında titreşim seğirme gibi bir şey hissettim ama bebek mi bilmiyorum. Bir daha olmadı
sevdenuur @“03rabia48”#p25404171ilk hamileligimde 17 haftalik hissetmistim oglumu ikinci hamileligimde 12 haftagim bu haftalarda hafif hafif seyirme gibi oluyor sanirim bu hamilegimde daha erken hissettim
efeduru 03rabia48 bende 16da hissettim ve ilk gebeliğim anneler daha iyi bilir hissettim diyosanız doğrudur 🥰