Mervekara5
Mervekara5 ay Allah yardımcımız olsun,1. ve 2. trimesterda hamilelik ne kolay ya dedim sürekli,ne bi bulantı ne de agrı sızı cok yaşamadım,taaki 36-37. haftalara kadar😅 şimdi 37+5im. yatakta sağdan sola dönmek ayrı dert,gece 2 saatte bi tuvalete uyanmak ayrı. hele ayaga kalkınca ilk 10 snye agrıdan yürüyemiyorum,alt karnım ağrıyo.kucagıma alayım artık doğsun diye gün sayıyorum.