muallimehanimmom5 Mervekara5 30. Haftadan selamlar mide yanmasından çektiğim kadar hiçbir şeyden çekmiyorum çareler çaresiz 😃😃😃 yan yatmaktan uyusam yerlerim ahhh ahhh olsun sağlıklı gelsin bebişler inşallah 🥰🥰🥰
Aysenurozs muallimehanimmom5 bende 30+2 yim kasıklarıma hafif sızı giriyor arada sizde de oluyor mu ya
Summerwine Kubrabsyg45 ay benimde bugün 26+1 🤩evet ya hareketler iyice kuvvetlendi.benimde biraz yuruyunce cok agrim oluyor alt kisimda doktor asagida duruyor o yuzden dedi cok agir is yapma dedi
muallimehanimmom5 Mervekara5 canım tüm doğal yöntemleri denedim 😂 ama ne care ilaç ta gavisvon başucu ilacım oda anlık geçiriyor sonrası tekrar aynı🤦🏻♀️ İlk gebeliğimde de olmustu ama bu kadar olmamıştı 😀
Tugcelb Tugcender yaaa evet bende 32+5 im bir 10 gündür uyuyamıyorum sanırım geceleri 3 gibi kalkıyorum sabah 6 7 olana kadar dolanıyorum evde. İşe gitmicek olmasam o kadar sorun değilde birde uykusuz işe gitmem sıkıntı. Zaten tuvalet bekçiliğini demiyorum bile, evde yapıp çıkıp merdivenleri inene kadar yine sıkıştım diyoeum😂😂😂
zumzum Hamilelikte bebek hareketleri haricinde en sevmediğim trimester oldu. İnşallah sizin ki çok güzel bir son 3 ay olur. 🤲🏻🥹 Ha bu arada sebebi de ağırlaşmak, oturmak oturunca kalkamamak, halsizlik, ağrılar, sancılar vs. 😁
zumzum Mervekara5 Ben süreç içerisinde genel olarak fazla kilo aldigim için çok o guba dahil değilim sanirim.😅 1.70 boyum, 70 kilo ile hamile kaldim. Suan 37 haftanin içindeyim 90 kiloyum biran once dogurmak istiyorum artik. 🤣🤣 Bi de bana boyum olduğu için çok kilo almamışsın demiyolar mı ay çıldırıcam.😁 90 oldum diyorum aaa öyle miii diyolar sonra da.🥲😂
Kubrabsyg45 Mervekara5 evett bel ağrısı hiç çekmeyen ben bu iki üç gündür çekiyorum gece birde karnıma çok sancı girdi korktum bebek de 2 defa toplandı 🥺 doktoruma sordum sürekli olmuyorsa sorun yok dedi
Mervekara5 Kubrabsyg45 benim de 2 gündür en az 3 kere toplandı karnımda ama enfeksiyondan olduğunu düşünüyorum
muallimehanimmom5 Aysenurozs ooo aşırı agrım var özellikle ameliyat yerim sızlıyor bebek baskı yaptıkça yürümekte zorlanıyorum ben sezaryen doğum yaptım 😥 ve 7 aylıkken bebeğim tekrar hamile kaldım ondan olabilir belki şiddeti🙂