Baharcdemir bende de 2 gün önce aynı durum oluştu 33+6 doktor kontrolümde 10 dakikada bir sancı gordu çatı muayenesinde 1 cm açıklık ve yumuşama dedi hemen yatırdı hastaneye sonraki nstlerde tekrar sanci cikmadi şimdilik eve gonderdi yatacaksın sürekli diyor.yatip kalkıp dua ediyorum 37 ye ulaşabilmek için.ama kendim ettim kendim sebep oldum 2 haftadır deli gibi temizlik yapıyordum çok yormuşum kendimi karnimdaki ağrıları da hep yorgunluktan sandim meğer sancıymış
Şimdi de hiç kalkmamak benim için çok zor oluyor daha hastane çantamız bile hazır değil çok üzülüyorum 🥹