Baharcdemir Arkadaşlar 33+6yım son 2 haftadır filan karnım çok sertleşiyordu. Bir kaç gündürde sertlik hiç gitmeyince nst istedi doktorum ve sancım çıktı ama açılmam hiç yok. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda
Kiraz1112 Baharcdemir ben hissetmiyordum ama benimde sancı çıktı nst de o haftada çalışıyordum ben rapor yazdı dinlen dedi 2 gün sonra gittiğimde çıkmadı sancı.
falconsw Baharcdemir 30. Haftamda karnımın sağ tarafında ağrı başladı . 1-2 hafta böule sürdü ve kontrolde söyledim nst istediler bunlar sancıymış . Dikkat etmemi kendimi yormamam gerektiğini uzanmamı bol su içmemi söyledi geçti . Şu anda 34 haftalık olduk sancı çıktı diue erken olacak diue düşünüp stres yapmayın . Kendinizi yormayın uzanın dinlenin .
1erkekkannesiiii Baharcdemir ben canım. 3 gün hastanede yattım serum ilaç verdiler dün taburcu oldum evde istirahat ediyorum bebek gelmesin diye uğraşıyoruz ama her ihtimale karşı ciğer geliştiricileri yapıldı
Delal_ila Baharcdemir 3 gebeligim böyle birşey hiç hisetmemistim … Bnde 33+3 haftaligim krnimda sertlik ve vajinal bölgemde iğne batar gibi sancı hissediyorum ve yuruyemiyorum kilitlenir gbi oluyom yalancı sancı deyip gecyorum ama dyanacak değilim ne ypmam gerek
Baharcdemir Bende sertlik dışında hiçbir şey hissetmedim canım bana da doktorum ilaç verdi bol su içip dinlenmemi söyledi. Erken doğum olmasından korkuyorum
Kiraz1112 Baharcdemir uzan sürekli çok ayağa kalkmamaya çalış bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle ben 37 ye girdim bu hafta kontrolüm bakalım ne diyecek
Aysenurozs falconsw bende şuan 30+2 yim cuma kontrolde nst istedi sancı çıktı ama açıklığın yok dedi dinlen kalkma dedi çok korkuyorum ya bir şey de hissetmiyorum size ne ilaç vermişti. Ben zaten progestan kullanıyordum sadece magnezyumu ikiye çıkarttı bol su iç dedi
falconsw Aysenurozs bana bol su içip dinleneceksin dedi . Ben aşılamayla hamile kaldım düşük ihtimaline karşı ne olur ne olmaz diye ilk 3 ay progestan kullandım o size iyi gelir korkmayın . Magnezyumda sancılarınızı azaltır . Sadece stres yapmayın uzanın dinlenin ben bunun faydasını çok gördüm . Günlerce uzandım sancılarım öyle azaldı .
Baharcdemir Delal_ila benım vajinal batmalarım oturdugum ve yattıgım zamanlarda oluyordu yürüdükçe iyi geldiği için de hep yürüyüş yapıyordum ama sen dayanacak gibi değilsen bi doktoruna git canım ben sertlikten korktugum için doktorum nst istedi onda da sancı çıktı
1erkekkannesiiii Burcuuuuu benim açıklığa ultrasonla baktı doktorum sürekli. Zaten erken doğum riski var bide uyarmayalım dedi karnıma bile mecbur kalmadıkça dokunmadı her şey uyarı veriyormuş bebeğe Allah korusun
Baharcdemir Burcuuuuu ebe parmağına jel sürüp bakıyor kendini serbest bırakırsan eğer hiçbir şry hissetmezsin bende acı olmadı kendimi rahat bıraktığım için
Aysenurozs falconsw inşallah ya ben sancı hissetmiyorum ama nst de çıktı işte. Ama magnezyum iyi geldi sanki bazen bebek toplanır gibi oluyordu nst çekilirken dikkat ettim onlar sancıymış. İnşallah hepimiz vakti zamanı gelince sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı🌸
falconsw Aysenurozs ben sancımı hissediyordum ama ne olduğunu bilmiyordum ilk hamileliğim olduğu için ne kadar önemli bilmiyordum . Siz bol bol dinlenin bende öyle yapıyorum faydasınıda gördüm . İnş sağlıklı şekilde zamanında kucağımıza alıcaz 🤲☺️
Aysenurozs falconsw benim de ilk hamileliğim insan her şeyden korkuyor Allah yardımcımız olsun inşallah zamanlarında gelsinler 🌸çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız
1erkekkannesiiii Baharcdemir inşallah canım çok dua ediyorum Allah herkesin bebeğini korusun bunca şeyi çekip küvez yolları bekletmesin 🙏🙏 Sağlıkla gelsinler ınsallah