Herkese merhaba, bende sinüslerimle baş edemiyorum 2 gün önce baya ateşlenince bebeğime bişey olacak diye çok korktum 14. Haftadayız. Şükür iyiymiş, augementin 1000lik günde 2 kere kullanmaya başladım. Hamileyken antibiyotiğin bi sakıncası var mı? Doktorum içmelisin dedi ama içim pek rahat değil. Herkese geçmiş olsun, şifa olsun 🙏🏻