Ssmyy_ bende 23+1 oluyorum gece 12den sonra :) 10 kiloda ben aldım ama nasıl aldım bilemiyorum sanki karnım ve basenlerimden hariç her yerim aynı gibi kilolu değil gibi yani nereme aldım 10 kiloyu bilemiyorum :) bende çok tatlı yerim ama benimki genelde çikolata olur ayda bi veya iki kere kendim kurabiye yada şerbetli tatlı pasta tarzı şeyler yaparım süreklide yemem aslında sadece çikolatayo günlük yerim, bide ekmek tabi günde 1 tane somun ekmek 🙄