3babymom ilk hamileliğim hiç bilmiyorum ne nasıl olacak yaşayıp görücez artık ama insan ürperiyor gerçektende sezeryan da normalı de hayal ediyorum da ne bilim yapabilir miyim diyorum , hiç cesaretim yok bu konuda o an acı eşiğim ne olur bilmem bayıltın beni derim bellkide 😬 strese girdim suan bile