Merhaba kızlar,
27 aralık için sezeryan günü aldım çok heyecanlıyım. Fakat aklılı karıştıran bir durum var, belimde fıtık ve bel rahatsızlıklarım var ama epidural sezeryan yaptırmak istiyorum aranızda epidural olup sonrasında ağrı vs yaşayan oldu mu ? Yardımcı olursanız çok sevinirim