Mrv135 valla yaptırdım şeker yüklemesini ya çünkü bizde de eşimin ailedede şeker var bebek öyle olabilir deyince ne kaybederim dedim ama içim rahattı yani çok şükür öylede oldu sadece tıroidte iyot eksikliğim vardı idrar yollarında enfeksiyon o kadar