Bsr3 ben de yaptırmak istemiyordum. Doktorum 2 gün sağlıksız beslen bir de ölçüm yap dedi. Ölçümlerim yüksek çıktı açlığım da yüksek çıktı. Zaten kahvaltı yemek sonrası falan hep uyurdum. Yükleme sonrası 1 saat baya yüksek çıktı. Önce diyet verdiler ama açlığım düşmüyordu tokluğumda hep yüksekti. İnsülin başlandı şu an kontrol altında. Bebekte aşırı kilo, kalp durması, zor doğum, akciğer rahatsızlıkları yapıyormuş. Açıkcası bunları düşününce yaptırmak mantıklı geliyor. Çünkü baştaki gibi devam etsem evladıma zarar verebilirdim bir çay kaşığı bal 220 lere fırlatıyor. Bence iyi düşünüp karar veririn. Rabb’im sağlıkla güzelliklerle kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı🤗🌸🙏😍🧿