Dilarasil ömrün boyunca içinde taşıdığın vicdan azabın olur. Her yıl doğum olacagı ay gelince bu yıl şu kadar olucaktı dersin . Evet 2 cocuk cok zor , hele yaş arası yoksa ama büyük pişmanlık , kendini suçlama, vicdan azabı. Senin durumunu yaşayan ilk bebegi küçükken hamile kalıp doğuranlardan iyi ki doğurmuşum sözünü cok duydum . Ama kürtaj olanlardan iyiki aldırmışım diye bir şey duymadım . Çok zor bir karar . Büyük bir yük . Allah yardımcın olsun .