Dilarasil tabi ki sizin kararınız, ileride pişmanlık hissedeceğiniz durumlar olursa cok büyük bir imtihan olur:
Bir daha Çocugunuzun olmaması, var olan cocugunuzun sağlığı için kardeşine ihtiyacı olması vs.
dedem annemin doğmasını istememiş ama karısı terk ettiğinde, hastalandıgında, ölüm döşeğinde hep annem en fazla yükü alan oldu.
Ben şahsen böyle bir şeyden korkarım. Üstelik doğdugunda ilk cocugunuz iki yasına gelecek neredeyse. Maddi zorlaması hariç yönetilemeyecek bir durum yok. Eşinizin istememesi de sizi etkiliyordur. Aile büyüklerinizden destek ve fikir alın derim. Birbirinizi motive edin, belki de durumu kabul edip daha doğru kararlar alabilirsiniz.