1erkekkannesiiii Birprensannesi96 hayırlı olsun inşallah canım ben normali bi denicem eğer dayanamazsam sancılara bende spinal düşünüyorum bakalım
cansualisa Birprensannesi96 çık geçmiş olsun bnmde asagıda ama hiçbişi yapılmadı 38 i bekliyor doktorumuz Salı günü kontrol var lekelenmeye ragmen
Nurrddn Birprensannesi96 ya benimde aşağı tarafım ağrıyor hani karnımda felan ağrı yok birde bacağımın iç tarafları bende 33 haftayım sende de böyle belirtiler varmıydı
Gozanca Birprensannesi96 ben yasadim 33 haftalikken ciger gelistirici igne yaptilar… 37+5 e kadar geldik korkmayın. 3 cm acilma bebek kafasi kanalda gobegim kasikta gezdim kac hafta. Sancilarimda vardi.