Birprensannesi96 Iyi aksamlar kizlar .dun gece regl agrisi gibi agrilarim oldu ,karnimda sertlik artdi..ve karnim asagi inmis..doktora gitdim kontrol etdi bebeyin basi asagida dogum riski var dedi. Hastaneye yatmam lazm..boyle biseyyasayan olmusmu
1erkekkannesiiii Birprensannesi96 canım benim perşembe günü aynılarını yaşadım bebek baskı yapmaya başlamış erken doğum riski varmış yatış verildi bu sabaha kadar yattım sürekli ilaç serum hap iğne ile çocuğu engellemeye çalıştılar her ihtimale karşı da ciğer geliştirici iğneleri yapıldı. Sürekli nst de sancım çıktı ama ben hissetmiyordum şiddetli olanları o yüzden eve geçip sancılarımı beklemek istedim doktor sadece tuvalete kalk dedi sulu beslen dedi sancı olursa da hemen tekrar gidip yatıcam çok dikkat et Allah korusun prematüre olup da küvezde kalmasından çok korktum
cansualisa Birprensannesi96 çık geçmiş olsun bnmde asagıda ama hiçbişi yapılmadı 38 i bekliyor doktorumuz Salı günü kontrol var lekelenmeye ragmen
Nurrddn Birprensannesi96 ya benimde aşağı tarafım ağrıyor hani karnımda felan ağrı yok birde bacağımın iç tarafları bende 33 haftayım sende de böyle belirtiler varmıydı
Gozanca Birprensannesi96 ben yasadim 33 haftalikken ciger gelistirici igne yaptilar… 37+5 e kadar geldik korkmayın. 3 cm acilma bebek kafasi kanalda gobegim kasikta gezdim kac hafta. Sancilarimda vardi.
glnr_21 Birprensannesi96 benim 28 haftadan beri aşşağıda şuan 32 haftalığım bende iki gündür ara ara regl sancısı gibi sancım oluyor ama doktor bebeğin aşağıda olması sorun değil dedi senin kanala mı girmiş acaba
Burcuuuuu Birprensannesi96 kanala girmişse çıkacağını sanmıyorum bende 34 oldum dünden beri ağrım var ve karnım acıyor dizinde acıyor muydi
Birprensannesi96 glnr_21 bilmiyorum ki canim eli ile komtrol etdi bebeyin basi asagida dedi muttlaka yatmam lazm oldugumu soyledi
Birprensannesi96 Burcuuuuu evet regl agrisi gibi bacagimin yukari kisimlari agriyordu..doktor eli ile komtrol etdi oyle dedi basi asagida diye
Birprensannesi96 1erkekkannesiiii banada ciyer gelistirici yapti doktor..insAllah zamanimda kucagimiza aliriz bebeklerimizi🤲♥️♥️♥️
1erkekkannesiiii Burcuuuuu evet canım adet olcam gbi ağrı vardı toplanma vardı ama grip olduğum ıcın gripten sanmıştım
1erkekkannesiiii Birprensannesi96 taburcu oldum ben canım şimdi dua ediyorum içerde kalsın diye anne karnı gibisi var mı 🥺 acele ediyor bebeğim ama inşallah hepimiz zamanında alırız bebeklerimizi kucağımıza daha çok var benim için doktor 23-25 Ocak demişti daha çok kucukk 😥
Burcuuuuu 1erkekkannesiiii bende de hafif ağrı var bebek arada toplanıyor ama karnım çok acıyor göbek tarafım 32 de sancım çıkmıştı
1erkekkannesiiii Burcuuuuu düzenli ve şiddetli ağrın olursa, kanama olursa ya da suyun gelirse hemen gel dedi bana. Bide bebek hareketlerinde azalma olursa hemen gel dedi canım ihmal etme kontrol et bolca da yat bi tuvalete kalkıyorum ben bolca da sıvı tüket. Bu uygulamada kasılma sayar var ordan takip ediyorum sıklaşırsa gidicem
Burcuuuuu 1erkekkannesiiii yatmaya çalışıyorum ama 4 yaşında oğlum var pek mümkün olmuyor sağ sağlık gelsinler ins
Birprensannesi96 1erkekkannesiiii kasilma nasil birsey karin sertlesmesimi eger oysa bende dunden siklasmaya basladi asiri oluyor
1erkekkannesiiii Burcuuuuu ah canım ya çok zor oluyordur Allah yardımcın olsun yardımcı olacak birileri var mı bari sakın kucağına alma Allah korusun sancın olur
1erkekkannesiiii Birprensannesi96 hayırlı olsun inşallah canım ben normali bi denicem eğer dayanamazsam sancılara bende spinal düşünüyorum bakalım
1erkekkannesiiii Birprensannesi96 evet sertleşiyor karnın bayağı nst de aşırı çıktı ama şiddetli bir şekilde hissetmedim ben sadece birini hissettim toplandı karnım içi kasıldı sanki iplik gerilmiş gibi ve nefesimi kesti 2 saniye sonra hemen geçti ama acı eşiği ile alakalı olabilir umarım çok hissetmeden sağlıkla güzelce doğururuz. Siz yine sancınız varsa ihmal etmeyin gidin görünün ne olur ne olmaz