Kucuk_melegim benimde aynı şekilde , ilk zamanlar iyi gidiyordu iki üç gündür aynı şeyleri yememe rağmen 156-166 civarı çıkıyor sabah akşam..çok stres yapıyorum dahiliye doktorum diyetisyene yönlendirdi.diyet yapıyordum zaten kendim ama faydası olur mu acaba diyetisyenin farklı bişey yapıyor mu