Kızlar ben ehliyete yazıldım. Kursun verdiği 14 saat direksiyon dersi yeterli oluyor mu? Bizim kendi aracımız çok büyük ve hidrolik direksiyon. O tarz direksiyonlarda araç yeterince hızlanmadan direksiyonu ağırlaşmıyor. Aslında güzel bişey ama bana güven vermiyor 🙈 o yüzden kendi aracımızda çok pratik yapamam sanırım. Sadece kursun verdiği dersle sınava girip ehliyeti alan var mı acaba?