Daffyy Bebekcayiroglununannesi 57 ile başladık şuan 80 kiloyum. Bebek iki hafta önden gidiyoe dedi 2430 kilosu 34+4 üz. Ama bende diyabet var. Birde aşırı ödem oldum. Her gittiğimde tartıya çıkmıyım diyorum moralim bozuluyor doktor bişi dedikçe kiloma. Ama elimde olan bişi değil malesef🥲
Bebekcayiroglununannesi Daffyy aynı durumdayız bende 57 başladım 79 kiloyum 29 +2 yim doktora göre de 32+ gösteriyorum :( ve ödemim çok bizde şeker tansiyon iyi ama maalesef şu kiloya çözümüm yok
Kevko VlknGmze can sağlığı verirsin canim üzülme kilo senin sağlığın için iyi değil bebek doğsun sonrasına halledersin sen
Aygul_8403 Bugun kontrolum vardı şekerim vardı zaten tansiyon yükseldi kardiyoloji yönlendirdi kan idrar tahlili idrarda enfesıyın guatır cıktı su sınırda 31 haftalıgım 1600grmmış kızcem morelim alt üst oldu böyle giderse cok tutmam dedi 😔15kg almşm buarada