VlknGmze cslcsl bnde 30 haftaligim bende kilolu hamile kaldim ama almadım şimdilik bendede bel fıtığı var bazen belimi alamıyorum çok zorlanıyorum bazende hc bisey yok
cslcsl VlknGmze Hftaya kadar kilo almamış olmak güzel olmalı, ben de fıtık yok normalde ama şu an adım atmakta zorlandığım için fıtık ya da benzeri bir rahatsızlıktan tedirginim
Bebekcayiroglununannesi cslcsl bende sol bacak ağrısı çektim yürümemi bile değiştirmişti sonra ilaç verdi geçti. Sinir sıkışması ve ödem sebep oluyor demişti
Bebekcayiroglununannesi cansualisa bende artık ödem düşünüyorum kabızlık problemim yok yüksek günlerce çıkamıyorum ve hamilelikten öncede böyleydi. Su konusunda da 3 lt su içiyorum günde oysaki bol su iç diyorlar ama şaşırdım ne yapacağımı artık
cansualisa Bebekcayiroglununannesi su tutuyordur doğumdan snra önce ödem oluşursa snra hızlı bir şekil veriyorsun kuzum kızımdan biliyorum 28 kilo almıştım hamur işi şu tutuyor vucutta
Sunney Bebekcayiroglununannesi bende dün gittim 29. hafta 1307 gr. 4 tane anne bebek uygulamam var hepsinde ortalama bu kiloda olması gerektiği yazıyor. Doktorda normal olduğunu söyledi dediğim gibi sadece ben alıyorum.
Xxx0101 Kevko evet öyle oluyor doğurduktan sonra en az 6-8 kilo gidiyor vücuttan suydu bebeğin eşiydi derken
VlknGmze Kevko evet biraz verdim doktorum gayet ii dedi bebeğin kilosu falan yerinde gelişimi falan çok sukur ama ben kilolu hamile kaldim:(
Seevda58 Bebekcayiroglununannesi 20 +2 haftalıgım bugun baktı dıyetısyen 1 kılo almısım bundan sonra kac alırım bılmıyorum ve cok kılo almaktan kotkuyorum cunku kılolu hamıle kaldım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Cnsu2 İlk zamanlar çok hizli kilo aliyordum simdi 24 haftalik olduk cocuk aliyor benim kilo almışım durdu toplam 10 kilo oldu bu haftalardan sonra hedefim maksimum 6 kilo almak🙏
Summerwine Bebekcayiroglununannesi 26+0 14 kg aldım bu hafta diyetisyene basladim.Tiroidle ilgili bir deger de dusuk cikti o da metabolizmayi yavaslatiyormus hap basladik az mglı.
Bebekcayiroglununannesi Summerwine guatr trioid sorunu bende de var 25 mg ilac kullanıyorum aylardır zaten ve aynı zamanda hamilelikten öncede metobolizmam yavaş kabızlık sorunu yaşıyordum üstünede bu denir İlaçları daha kötü etti beni. Artık bilmiyorum neler yapacağımı:(
Summerwine Bebekcayiroglununannesi benimde hamilelikte çıktı ya.Zaten kilolu hamile kalmıştım üstüne bir de +14 iyi olmadı da bakalım inşallah veririz bebisler de gelsinde sağlıkla🤩moral bozmak yokkk🤩