Deryasin benim de ilk zamanlarda önde yerlesimliydi bi iki kere kanamam oldu ama çok az. Doktorum progestan verdi. Bi kaç ay kullandım zamanla yukarı çıkar dedi öyle de oldu ağustos basında artık çıkmış risk geçti demişti. Eğer rahim ağzını kapıyorsa normal doğum gerçekleşemez sezeryan olur demişti. Ama şimdi de sıpam dönmüyor aşağı her şey nasip kısmet sağlıkla gelsinler de