Deryasin bende 17 haftalıkken plasenta rahim önündeydi ve doktor bana eğer doğuma kadar yukarı kaymazsa o zaman sezeryan olman gerekecek demişti. Yoksa hem anne için hemdr bebek için çok tehlikeliymiş normal doğum. Çok şükür geçen hafta gittiğimde plasenta yukarı doğru çıkmış ve normal doğum yapabilirsin gibi gözüküyor dedi doktor🙈