Feyzaylvc ben de bunu deli gibi isteyenlerdendim.Bebeğimizi ilk ikimiz görelim istemiştim ama doğuma almıyoruz dediler.
Gerçekten iyi ki almamışlar!
Kesinlikle girmemeliler
Normalde canı katı bir insanım kolay kolay canım yanmaz ama O kadar çok bağırdım ki eşim orada olsaydı travma yaşayabilirdi
Ben bile doğumun etkisinden ilk 10 gün çıkamadım psikolojim bozuldu eşime anlattım sonra ,ağladı iyi ki girmwmişim dayanamazdım dedi
Bence girmesin😐