Feyzaylvc sağlıklı doğumlar :) öncelikle eşlerimiz doğum anında başımızın yanında bulunabiliyor, perde arkasını veya olayın gerçekleştiği yerleri görme şansları yok😊
Normal de sezeryan da aynı şekilde sadece doğum anında birkaç dakika destek için özel kıyafet giyerek yanımızda olmalarına izin veriliyor,
Ama bir dipnot; bence eşlerimiz doğuma girse de tam olarak empati kuramayacaklardır🤷🏻♀️