Byrvo canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki ben doğum yapalı 26 gün oldu aynı şekilde hatta belki daha kötüsü ben de yaşadım hala etkisi var ama artık azaldı bebeğimi kıskandım kimseye veremedim ki hala veremem kucağına falan demek istiyorum eşim hep yanımda olsun işe gidince nolacak artık hayatım bitti eskisi gibi olmayacak çocuğa yetemiyorum diye, kayınvalidem kırk çıkmadan kimse gelmesin dememe rağmen sürekli eve misafir doldurdu misafir geliyor diye ağladım krizlere girdim neler neler ama şu an etkileri azaldı lohusalık çok zor ama İnan geçecek birkaç güne pozitif şeyler düşün bebeğine odaklan geçecek 🌸🙏🏼