mom_3 riskli bi durum ama döllenme olmuştur inşallah aşılama oldu mu yoksa iğne sonrası ilişki mi bu ara da kafan rahat olsun inan bende o ay çatlatma iğnesi ile aşılama yaptıracaktım kendiliğinden oldu kötüyü çağırma nasıl olsa tedaviye başladık artık bebeğimiz olacak diye düşün