melegimmm_ Ayse_3434 çok sağolun💜ama açılma varsa da yoksa da suni sancı veriyor doktor sanırım çünkü bana hiç böyle bir şey demedi doktorum sizde çok istiyorsanız eğer sorun bence bunu çünkü suni sancıyla da açılma başlıyor genelde
Ayse_3434 melegimmm_ bugün kontrolde doktor 41. Haftaya kadar bekleriz dedi sanırım yine sancım olmazsa suni verecek
melegimmm_ Semra57 aynen sorun benim de geldi bugün🤭hemen doktoruma yazdım hareketlerinden şüphelenirsen gel dedi:-)
Ilayuyrr Ayse_3434 ne yaptınız acaba ben de sanırım yarınsuni alacağım. Siz aldınız mı suni ben biraz tedirginim de
Ayse_3434 melegimmm_ umarım canım allah yardımcımız olsun inşallah sağlıkla alalım bebişlerimizi 🤲🙋♀️
Kuskoysunlaryoluna 1 cm açılmam var sancılarım da oldu ama ilerlemiyor. 39 hafta oldum bebeğin kilosu da çok ümitlerim yıkılıyor her geçen gün 🥹