Kızlar benim zamanım geldi ama ne sancı var ne açılma bugün doktora gittim nstye girdim her şey yolundaymış. Doktor dedi belirtilerin olursa sancın falan olduğunda hastaneye gel falan dedi. Alttan da muayene oldum ama açılma da olmamış. O yüzden canım sıkıldı biraz. Sancım olmadığı için açılmam da yokmuş. Ne yapacağımı şaşırdım. Normal doğum istiyorum bide. Zaman geçmek bilmiyor. Önerebileceğiniz şeyler var mı acaba?