ozerturksule mervee19_ beklemekten de korkuyorum acaba tutunması için bir şey kullanmam gerekli mi ya da vitamin vs hiç teceübem yok çünkü pazar günü ilk öğrendiğimde 12 aralık için randevu almıştım sanırım daha değerim bin anca olur o gün ama yine de bir görünsem tahlil yaptırsam mı en azından diye düşünmüştüm
mervee19_ ozerturksule teşekür ederim rabbim sizede en hayırlı şekilde nasip eder inşallah benim beta değerim pazartesi bindi persmebe günü de eşim gidelim belki gorurz dedi beta değerim 2400 kere falan çıkmıştı keseyi gördük ama daha çok küçük dedi geç döllenme olmuş dedi Altan muayne yapmadılar direk ultrasona aldılar bebeğin kalp atışlarını da iki hafta sonra dinelriz iki hafta sonra gel dediler
ozerturksule mervee19_ doktorda değil acilde verdim kanları hep doktora gözükmedm henüz pazar günü öğrendim zaten ama ben folik asite başlamıştım regli bitimimle beraber
mervee19_ ozerturksule bence çok iyi yapmisisniz beta degeriniz de gayet güzel yükseliyor ben 4+2 de değerim 68 çıkmıştı ve insanlarin değeri 2000 3000 lerdeydi hep olumsuz düşünüyordum bide ilk hamileliğim çok bı bilgim yoktu doktor geç döllenme olmuş olabilir gayet nromal ilerliyorsun falan dedi dün gittiğimde dün gerçekten rahatladım düne kadar sürekli hamilemiyim degilmiyim onun stresi vardı hep içimde
ozerturksule mervee19_ çok şükür rahatlamışsınız inşallah ben de rahatlarım bir an önce gerçekten çok zor çok stresli bir süreç hele ki kimyasal gebelikten sonra benm için çok daha zor oluyor ama her şey de nasip kısmet tabii, hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻🧡