Merhaba kızlar, ben pazar günü öğrendim gebeliğimi3+5 gösteriyordu uygulama değerim 65ti. Salı birdaha kan verdm 148 çıktı ve bugün tekrar verdim 499 çıktı bugün gebeliğim 4+3 gösteriyor ama acildeki doktor bilemiyorum artış yavaş biraz dedi ve beni çok endişelendirdi siz yine de doktora gidin sorub falan dedi. Var mı benzer durum yaşayan ya da sıçrama artış ne zaman oluyor bilgisi olan